Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 03:30:16 MET DST

Robert R. Wal napisał(a) w wiadomości:
<19990823154738.A8740_at_reptile.eu.org>...
>On 99.08.21 Andrzej P. Wozniak pressed the following keys:

>Nie będę Cię obrażał, zamiast tego zapytam, w jakim języku dyskutuje się na
>grupach comp.*, a w jakim na grupach pl.* i jakie to niesie implikacje.

Implikacje są takie, że uczeń poznający w szkole język angielski i chcący
świadomie poznawać programowanie jest skazany na ćwiczenie jednego i
drugiego na sucho.
Kompletnie chybione posunięcie marketingowe, znacznie zmniejszające
możliwość wyrównania szans naszej gospodarki na rynku światowym

Podobno serwer ma newsy udostępniać, a nie cenzurować. Admina nie powinno
obchodzić, czy zechcę dyskutować po angielsku, hiszpańsku czy rosyjsku. Inni
(czytaj poza Polską) jakoś sobie z tym radzą. A my pewnie jak małe dzieci -
trzeba prowadzić za rączkę, żeby nie narozrabiali. A jak dziecko zasłuży i
poprosi to w nagrodę dostanie cukierka :-)

>Tak, na pewno to chodzi o to.

A może tak zamiast drwiny trochę statystyki - ile jest grup comp.* i jaki
jest na nich ruch? A jak to wygląda w grupach pl.*?

>Rany, jakoś nie mam kłopotów z pisaniem i czytaniem na te grupy, na które
>chcę. W moim przypadku był to list do admina news.pse.pl i news.icm.edu.pl
>z prośbą o dołożenie feedu. Akurat do nich, bo topologicznie miałem
>najlepsze warunki.

A jak mam dostęp do internetu przez TP SA, to mam pisać do Pana Boga, bo
admin tpnetu newsów nie czyta, a żaden inny się nie kwapi z odpowiedzią na
pytanie zadane na forum publicznym.
A jak nie mam czasu i ochoty jeszcze w domu być adminem, to mogę sobie tylko
trochę poczytać?

>To akurat jest prawda, nie mam formalnego wykształcenia, jestem jeno
>prostym administratorem.

I dlatego nie chcesz, żeby inni byli równoprawnymi "prostymi
administratorami" ani równoprawni "prostemu administratorowi"?

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)