Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 23 Aug 1999 - 15:47:38 MET DST

On 99.08.21 Andrzej P. Wozniak pressed the following keys:

> Przeczysz sam sobie - skoro informatycy są mniejszością, to w grupach comp.*
> powinien być mniejszy ruch, czyli nie ma przeciwwskazań.

Nie będę Cię obrażał, zamiast tego zapytam, w jakim języku dyskutuje się na
grupach comp.*, a w jakim na grupach pl.* i jakie to niesie implikacje.

> Poza tym chodzi mi
> tylko (i aż) o zmianę statusu grup już udostępnianych, ale tylko do odczytu.
> A może to ma coś wspólnego z polityką - nie otwierać granic, bo wszyscy
> powyjeżdżają?

Tak, na pewno to chodzi o to.

> Czy "dość szybko" oznacza "przesiedź parę nocy i sprawdź sam wszystkie
> serwery"? Przecież takie rzeczy powinny być w FAQ! A ty już się połapałeś?
> To odpowiedz na postawione przeze mnie pytanie, powtarzam:

Rany, jakoś nie mam kłopotów z pisaniem i czytaniem na te grupy, na które
chcę. W moim przypadku był to list do admina news.pse.pl i news.icm.edu.pl
z prośbą o dołożenie feedu. Akurat do nich, bo topologicznie miałem
najlepsze warunki.

> Nie znasz odpowiedzi - nie jesteś "prawdziwym informatykiem" ;-)

To akurat jest prawda, nie mam formalnego wykształcenia, jestem jeno
prostym administratorem.

rrw

--
signature intentionally left blank