Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 20:51:20 MET DST

Robert R. Wal <rrw_at_reptile.eu.org> wrote:

> Kiedy wreszcie pan zrozumie, że USENET, to nie jeden serwer i że jako
> takiego się go cenzurować nie da, można go conajwyżej zamknąć w całości.

Ten pan tego nigdy nie zrozumie - niektóre jednostki "tak mają"... ;(
Wogóle cała dyskusja jest bez sensu, jak można dyskutować z osobą na temat,
o którym ona wogóle nie ma pojęcia i powtarza cały czas te same frazesy?
Głównie chodzi mi o chociaż minimalną wiedzę na temat działania USENETu.
Zresztą ta wiedza przydałaby się również dziennikarzom Rzeczpospolitej,
którzy wykazali się w tym wypadku totalnym brakiem profesjonalizmu.
Wiedza ta nie jest jakąs wiedzą tejemną, dostępną jedynie dla
administratorów. Dla tych co jeszcze nie mieli okazji zapoznać się z
zasadami działania USENETu polecam http://www.usenet.pl, a szczególnie FAQ,
oraz jeśli dobrze pamiętam http://www.usenet.org, zapewne podstawy również
są opisane w ksiązkach typu "Internet dla Opornych".

--
                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz_at_oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl