Odp: Do Tomasza L Plokarza list otwarty

Autor: Treku (Treku_at_w.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 19:28:06 MET DST

Witam

Warto było napisać 9Kb tekstu , oczywiście popieram

Jednak czekam na wypowiedź pana z ciemnozgredu, (o przepraszam - z
ciemnogrodu),
który się ustosunkuje do powyższego listu.

Ten pan (z małej litery bo nie zasługuje na dużą) nie ma żadnej sensownej
koncepcji
ochrony grup dys. przed pornografią dziecięcą.
Jeżeli chce coś w tym kierunku zrobić to powinien nie doprowadzić aby takie
zdjęcia wogóle zostały
zrobione. (Troche utopijne działanie)]
W ogóle nie powinien sie wypowiadać po 2 tygodniach znajomości,
Ja mam napewno mniej lat od pana P. ale siedze w internecie od wielu a na
newsach też od kupy czasu.
Powiem szczerze że przez pierwszy rok wogóle nie pomyślałem aby szukać w
internecie pornosów
(jeszcze z dziećmi).
pan P. jest zagrożeniem dla Internetu i dla całej społeczności (nie tylko
internetowej- bo juz 2 gazety i radio mwiło o tym)
Tacy ludzie są jeszcze gorsi niż komornicy przychodzący do matki z
15-ciorgiem dzieci.

Pozdrawiam
Treku
Treku_at_w.pl

ps. co do tej jego strony to (wedle ideii pana P) Admin Friko powinien
wykasować jej zawartość.