Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Mirosław `Jubal' Baran (baran_at_knm.org.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:42:33 MET DST

PT "Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> pisze:

> TEN CEL tak. Prawie wszystkie.

Jak rozumiem rozpętanie ogólnokrajowej nagonki przez niekompetentnych
dziennikarzy na wniosek umiarkowanie inteligentnego a żądnego sławy
użytkownika darmowego serwera o nieustalonej tożsamości jest w pełni
uświęcone przez szczytny cel, jaki wydaje się Panu, że sobie postawił?

Jubal

--
_____   ,.--.   [.alchemy.| mailto:baran_at_knm.org |.Jubal......] ____
_____  /o`,- ). [.........| .pl = http://abyss.l |.Mirosław L.] ______