Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: greg (greg_at_plearn.edu.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 16:19:04 MET DST

Drogi chłopcze, jako osoba, która zna kogo trzeba w policji, powiem Ci jaka
jest przyczyna mojego oburzenia; odpoweidni ludzie w KG w Warszawie
wiedzieli o tym tydzień przed Twoim lamerskim donosem, grupa, która Cię tak
oburzyła była na serwerze na długo przed tym jak się do niej dorwałeś
(chociaż osobiście myślę, że wiedziałeś o niej już od dawna), musiałeś więc
dostać ją za pierwszym razem, kiedy podłączyłeś się do ICM (razem ze
wszystkimi ponad dwudziestoma tysiącami innych grup), więc nie piernicz
więc, że dostałeś ją przed dwoma czy jednym tygodniem, podczas uzupełniania
feedu.
Po artykule Rzepy policja nie ma nawet czego badać, nie ma czego sprawdzać,
kto i skąd i co do tej grupy mailuje, nie ma więc nawet cienia szansy, że
osoby naprawdę odpowiedzialne (nie mylić z adminami) za umieszczanie
pornografii dziecęcej w internecie zostaną wykryte przez naszą
niedoświadczoną w tej materii jeszcze policję.

Grego