Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Grzegorz Bolek (gbolek_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 16:13:13 MET DST

Krzysztof Zietara wrote:

> Proponuję Panu złożyć również doniesienie na TPSA za dystrybucję pornografii
> i jaj przekazywanie przez granicę.

http://friko2.onet.pl/po/tolep/palanty_i_ja.htm
Hmmm moj zetak powiem "wspolpracownik".
Obawiam sie ze nie ma z kim dysktowac.
Ten Pan tak juz ma, i nic z tym nie zrobimy.
Reasumujac jest to tez jakas czesc inetu.
Trzeba to jakos przyjac do wiadomosci.
I obawiam sie ze w miare popularyzacji inetu takich spraw bedzie coraz
wiecej.
Nie ma co kijem Wisly zawracac, pozostaje zignorowac.
zGreg