Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 01:27:13 MET DST

Dnia Tue, 24 Aug 1999 13:34:35 GMT, "Tomasz Płókarz"
<tolep_at_box43.gnet.pl> napisał/a:

>Robercie. Ktos wywiesil na budynku szyld: "TU PROWADZIMY DZIALALNOSC
>PRZESTEPCZA" Ja po prostu podnioslem moj zakuty leb i go przeczytalem; byc
>moze wlasnie dlatego go zauwazylem, ze nie jestem stalym mieszkancem tej
>ulicy....

Sam zauwazyles ?? Zeby go znalezc trzeba POSZUKAC. Skoro znalazles to
znaczy, ze byles tym zainteresowany ?
Ogolnie chyba kazdy normalny czlowiek nie potrzebuje siegac do takich
grup/stron po "rozrywke", prawda ? Wiec po co z tego powodu robic
jakis dziwny rwetes, skoro jakas minimalna procentowo liczba
uzytkownikow sieci zajmuje sie tymi sprawami ?
Mnie takie strony czy zdjecia takze oburzaja, ale.. ja ich nie szukam
ani nie sciagam i mam problem z glowy... A ta liczba nieswiadomych
niczego dzieciakow, ktore trafia na takie zdjecia w sieci /pomijam
mozliwosc nakladania zabezpieczen przez rodzicow/ myslisz, ze jest
wieksza niz tych, ktorzy na codzien spotykaja sie z okrucienstwem ze
strony rodzicow, wykorzystywaniem ze strony rodzicow, sasiadow, wujkow
etc. ?
Szkoda slow na takich jak Ty.

--
Bartek