Re: Internetowy paszport? Info?

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 12:05:42 MET DST

Wojciech Galazka napisal(a) dnia [24 Aug 1999]:

>Nie trzeba zadnych paszportow, wystarczy miec konto

Może chodzi o firmę która udostępnie dialup globalnie (VPDN). Kupując
konto u takiego providera można korzystać z lokalnych numerów dostępu w
każdym z krajów. Coś takiego oferuje np. Equant, ale chyba nie dla
indywidualnych użytkowników.
http://www.equant.com/solutions/products/pppdial.html?ip

--
					(moskit_at_irc.pl)