Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 19:16:21 MET DST

On Fri, 20 Aug 1999 18:49:17 +0200,
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_ajax.umcs.lublin.pl> wrote:
>kwestionujemy faktu znalezienia grup o takim profilu i samych zdjęć?
zakwestionuje :-)
tzn. tymczasowo...
pytam bo nie wiem, dawno nie zaglądałem czy na grupach
usenetowych alt.* na polskich dużych serwerach jak icm czy task
lub nask występują tego typu rzeczy...

Pytam więc czy ktoś _sam_ widział i tutaj to poświadczy,
że na tym serwerze (lub innym) w tych grupach były zdjęcia
o tego typu treściach? Z tego co ja pamiętam - jak się
kiedyś rozglądałem po grupach w alt.*, to nawet w grupach,
gdzie (zgodnie z nazwą) powinny się były pojawiać tylko lekko
rozebrane panienki nic poza tekstowymi artykułami nie było,
tak jakby wszystkie binarne posty z alt były wycinane - pewnie
już nawet nie ze względu na treść, ale np. ze względu na
zajętość miejsca i łącza.

--c