Re: Co z newsami na ICM

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 09:21:49 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

> Nie bronie owej generalizacji, ale tez bez przesady w druga strone.
> Kazdy moze swoje poglady, i do momentu, w ktorym zaczyna rozpowszechniac
> tresci rasistowskie/nazistowskie i podobne sprzeczne z prawem panstwowym,
> wszystko wydaje sie byc w porzadku.
> Zwlaszcza, jesli rozpowszechnianie pogladow dana osoba finansuje z wlasnych
> pieniedzy, a nie np. z podatkow.

Nie bardzo rozumiem do czego powyższe odnosisz, a z którym to zdaniem się
zresztą z grubsza zgadzam. Ja widzę za bardzo szkodlią generalizacje, jeżeli
jej źródłem jest wysoko postawiony przedstawiciel KK, czy jakikolwiek
wysoko postawionego przedstawiciel jakiejkolwiek opiniotwórczej organizacji.

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org