Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 21 Aug 1999 - 02:16:41 MET DST

Robert R. Wal napisał(a) w wiadomości:
<19990819101815.E569_at_reptile.eu.org>...
>On 99.08.19 Andrzej P. Wozniak pressed the following keys:

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

>Nikt. Po prostu na nich jest mniejszy ruch, co oznacza mniejszy koszt ich
>utrzymania na serwerze news.

>Ale wśród użytkowników Internetu informatycy są mniejszością. A ci

Przeczysz sam sobie - skoro informatycy są mniejszością, to w grupach comp.*
powinien być mniejszy ruch, czyli nie ma przeciwwskazań. Poza tym chodzi mi
tylko (i aż) o zmianę statusu grup już udostępnianych, ale tylko do odczytu.
A może to ma coś wspólnego z polityką - nie otwierać granic, bo wszyscy
powyjeżdżają?

>prawdziwi informatycy dość szybko się i tak połapią jak korzystać ze
>wszystkich grup dyskusyjnych, bez wymuszania na kimkolwiek, czegokolwiek.

Czy "dość szybko" oznacza "przesiedź parę nocy i sprawdź sam wszystkie
serwery"? Przecież takie rzeczy powinny być w FAQ! A ty już się połapałeś?
To odpowiedz na postawione przeze mnie pytanie, powtarzam:
Nie znasz odpowiedzi - nie jesteś "prawdziwym informatykiem" ;-)

--
Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
//      Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?