Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 10:18:15 MET DST

On 99.08.19 Andrzej P. Wozniak pressed the following keys:

> A kto sponsoruje grupy pl.*, że są udostępniane za darmo?

Nikt. Po prostu na nich jest mniejszy ruch, co oznacza mniejszy koszt ich
utrzymania na serwerze news.

> Pewnie nikt ze świata informatycznego, bo ja bym _w_pierwszej_kolejności_
> udostępnił właśnie grupy comp.*

Ale wśród użytkowników Internetu informatycy są mniejszością. A ci
prawdziwi informatycy dość szybko się i tak połapią jak korzystać ze
wszystkich grup dyskusyjnych, bez wymuszania na kimkolwiek, czegokolwiek.

rrw

--
signature intentionally left blank