Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 00:41:57 MET DST

Dzien dobry,

On Thu, 19 Aug 1999, Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Nie wydaje mi sie, zeby firma elektron byla na liscie sponsorow
> newsow w icm, a wiec nie za Twoje pieniadze.

Niestety, Elektron byl i jest przymusowym sponsorem ICM. Moge to udowodnic
potwierdzeniami przelewow na konto Urzedu Skarbowego z tytulu drakonskich
podatkow obowiazujacych w Polsce.

> "Rzeczpospolita" potepiala nie przekazywanie newsow, tylko
> ich wystawianie, a to spora roznica.

Szczerze powiedziawszy - nie widze. I porzucam te materie albowiem golym
okiem widac, ze prawie wszystko zostalo juz powiedziane. A musze jeszcze
zarobic kase na przelewy 20 (dochodowy, psiakostka to juz dzisiaj) i 25
(VAT). :)

Pozdrawiam,
Krzysztof Czuma