Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_pysiek.bildex.net.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 21:26:37 MET DST

On Thu, 19 Aug 1999 18:59:18 GMT, Nina Liedtke <nina_at_friko.onet.pl> wrote:
> Możesz podać URL-a? Ciężko się szuka w tej sieciowej wersji
>'Rzeczpospolitej'...
specjalnie wyszedłem z biura i poleciałem kupić RZ do kiosku,
choć drugi egzemplarz przyjdzie do mnie z prenumeraty :(

odnośnik jest na stronie tytułowej, więc... jako jeden
z głównych tematów dzisiejszego wydania (19.08)...

odszukałbym to, ale serwer RZ leży...
wyłożył ktoś czy prewencyjnie się odcięli? albo się obrazili na
Internet? albo się boją o posądzenie, że korzystają z medium
do przesyłania takich brzydkich rzeczy ? :)

wycinki z newsów/maili - zatytułowano "Pornografia dziecięca w
Internecie"... tytuł komentarza Bożeny Wawrzewskiej - "Nie ma
zgody".

przy okazji: P. Bożena bardzo się ucieszyła (i odpowiednio to
wykorzystała), że dostała poparcie jednego internauty (jego dane
zachowano do wiadomości redakcji, inne podano jawnie[1]),
który to stwierdził, iż nie widzi problemu w tym, aby
administratorzy odfiltrowywali całość po nazwach grup,
"bo przecież nikt nie będzie wymieniał hard porno obrazkami
na grupie 'alt.hobby.hodowcy.psow.rasowych'"... znajdzie
ktoś chwilę czasu, założy taką grupę i coś takiego tam wyśle? :) [2]

[1] przy okazji - Rz publikuje e-maile tak po prostu czy za
zgodą? ciekawym strasznie...
[2] oczywiście żartuję... szkoda czasu...

--c