Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Nina Liedtke (nina_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 22:11:00 MET DST

On 19 Aug 1999 19:26:37 GMT, civic_at_pysiek.bildex.net.pl (Slawomir
Bialek) wrote in article <slrn7romd9.1ki.civic_at_pysiek.bildex.net.pl>:

> [...]
[...]
> odnośnik jest na stronie tytułowej, więc... jako jeden
> z głównych tematów dzisiejszego wydania (19.08)...
        ??? Albo ja jestem ślepa, albo nie ma żadnego odnośnika z głównej
strony...

> odszukałbym to, ale serwer RZ leży...
        U mnie działa. Robię 'select all' strony głównej dzisiejszego
wydania:

//-----
http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_990819/index.html

 19.08.99 Nr 193 Nakład 5738

Pod gruzami zawalonych domów ciągle są żywi ludzie. Do 13-letniej
dziewczyny z miasta Sakarya ( na zdjęciu) pomoc dotarła na czas.

AP

W oczekiwaniu na pomoc
3700 zabitych i prawie 17 tysięcy rannych - to oficjalny, choć na pewno
nie ostateczny, bilans tragicznego trzęsienia ziemi w Turcji.

Islamiści spychani w doliny
Ofensywa rosyjska przeciw bojownikom Basajewa.

Niebezpieczna polityka budżetowa
Rada Polityki Pieniężnej wyznaczyła cel inflacyjny na przyszły rok na
poziomie 5,4-6,8 proc.

NBP prognozuje i ostrzega - komentarz
Przejęcie za 400 milionów złotych
"Rzeczpospolita" uzyskała wgląd w raport firmy Arthur Andersen o
Polisie, przygotowany na zlecenie Warty, która zainteresowana była jej
przejęciem.
Dodatkowe cła na polskie liny
Polskie przedsiębiorstwa ukarane.

Polska - Hiszpania 1:2
Reprezentacja Polski przegrała na stadionie Legii w Warszawie towarzyski
mecz z Hiszpanią 1:2 (1:0). Był to ostatni sprawdzian Polaków przed
spotkaniem z Anglią 8 września.

Dziś w numerze dodatki:

TeleRzeczpospolita

Pogoda

Notowania Rzeczpospolitej

Moje Wakacje

Moj Komputer

Dobre, lepsze, najlepsze

 Rentgen w garażu
Na badania specjalistyczne w niektórych szpitalach pacjenci czekają
nawet rok - alarmuje Najwyższa Izba Kontroli. Tymczasem część drogiego
sprzętu latami leży nie rozpakowana w skrzyniach.

Bez sensacji - komentarz
O cztery miliony kont za dużo
Zakład Ubezpieczeń Społecznych broni się przed koniecznością opłacania
odsetek karnych od wszystkich przesłanych z opóźnieniem składek do
otwartych funduszy emerytalnych.
Podstępny złodziej wzroku
Nadmierne stężenie tlenku azotu może być przyczyną jaskry - wyjątkowo
podstępnej choroby oczu, u wielu osób niepostrzeżenie powodującej utratę
wzroku.

Toast za uczciwych
Pierwszy koncert najpopularniejszych obecnie w Polsce wykonawców, Kayah
i Gorana Bregovicia, odbędzie się 10 września na torze służewieckim w
Warszawie.

ISO-Latin2 | Bez polskich znaków | Windows | Macintosh | Polskie znaki -
pomoc

| Dzisiejsze wydanie | Z ostatniej chwili | Archiwa | Ogłoszenia | Księgarnia | Galeria | Ścieżki |
| Początek | Rzeczpospolita | Zespół | Poczta |

Opracowanie Centrum Nowych Technologii, (C) Copyright by Presspublica
Sp. z o.o.
=
//-----

> wycinki z newsów/maili - zatytułowano "Pornografia dziecięca w
> Internecie"... tytuł komentarza Bożeny Wawrzewskiej - "Nie ma
> zgody".
        Szukałam też w archiwach:

//-----
  Zapytanie brzmiało: pornografia and dziecięca and internecie

Wybrana baza danych zawiera następujące dokumenty pasujące do zapytania:

1: Anna Marszałek;Zdjęcia przesłane przez pomyłkę;1997.09.06
2: Agata Łukaszewicz, Mirosław Usidus;Łatwy dostęp;1999.08.12
3: Agata Łukaszewicz, Mirosław Usidus;Pornografia dziecięca łatwo
dostępna;1999.08.13
//-----

        Wyszukiwanie nie jest case sensitive.

        Szukałam też w dziale 'Mój komputer' i 'Kraj'. Sorki, albo ja mam coś
z oczami, albo...???

Nina

--