Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 23:27:45 MET DST

Dzien dobry,

On 19 Aug 1999, Marek Moskal wrote:

> Owszem, ale w tym przypadku serwis _nie_ był finansowany przez uczelnię,
> patrz post <8E22A456Cmuhligusedupl_at_news.cto.us.edu.pl>:
> "
> na prosbe Wojtka Sylwestrzaka, ktory wyjasnil mi, ze serwer sunsite (na
> ktorym dziala serwer news) nie jest finansowany z pieniedzy podatnikow,

Administratorzy zatrudnieni w panstwej instytucji, siedza w panstwowym
budynku przed panstwowymi komputerami zasilanymi panstowym pradem i
podlaczone do panstwowych laczy. A Pan powiada, ze podatnik za to nie
placi?

Ja zas powiadam - za biskupem Krasickim - wszystko to jest mozliwe,
wszystko to byc moze, jednakze ja to miedzy bajki wloze. :)

Krzysztof Czuma