Re: Co z newsami na ICM

Autor: Marcin Żyła (mzyla_at_xox.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 21:44:11 MET DST

Moi napisał(a) w wiadomości: <7per1d$85q$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org> wrote...

Na głupotę KK niestety jeszcze brak lekarstwa.

Proponuję aby KK i Super Express wszczeli krucjatę przeciwko wszystkim
programom związanym z zabijaniem.
Jednakowo bolesne jest chyba oglądanie gry w której strzela się do jakigoś
monstrum, policjanta, ksiedza czy też tow. Glempa

>Pozdrowie takze ksiedza proboszcza z parafii Przemienienia
>Panskiego z kieleckiego zadupia (ooops, przepraszam mieszkancow
>Bialogonu - z przedmiescia znacznie oddalonego od centrum Kielc).
>Pozdrowie go za jego nieskonczona dobroc. Mogl przeciez
>nie informowac z ambony swoich parafian o planowanej przeprowadzce
>autora inkryminowanej gry komputerowej do ich wspolnoty.

Rzeczywiście brak proboszczowi odpowiedniej strategii i jest ewidentnie
niedoszkolony z postępowania z opornymi. Zapraszam proboszcza do
Częstochowy, księża Salezjanie (moja parafia) nie zniżają się do jawnego
potępiania.

>Wystarczylo zaczekac az ten sie pojawi i, zwyczajnie, albo go
>ukrzyzowac, albo spalic na stosie.
No! Cóż za herezje. Koszty !!

>Rozumiem jednak, ze kaplan
>ten woli zrzucic role krzewienia moralnosci wsrod heretykow
>na swoje owieczki.

Zwykle zaczyna się od osiedlowego sklepu i sąsiadki.

>Moze przekaze im rowniez swoje "tacowe"?

?????????????

>Koncze, bo zaczyna sie robic goraco. A moze moj proboszcz,
>zlotego serca ksiadz Marian z parafii Biskupa Stanislawa
>Blogoslawionego Meczennika, czytuje polipa? I znow bede
>sie musial czerwienic, tym razem za inne rzeczy, w trakcie
>corocznej, koledowej wizyty duszpasterskiej...

Czytuje?? Raczej nie. Ale z własnego doświadczenia wiem, że znajdują się
życzliwi parafianie.
W Częstochowie czas od publikacji opinii na WWW do otrzymania listu od
proboszcza = 37godzin.
(Przy okazji proboszcz pisząc list od "życzliwego" zdradził jego adres).

Pamiętaj! Zawsze możesz "wyjechać" gdy nastanie czas kolędy.

Pozdrawiam z Częstochowy

Marcin