Re: Co z newsami na ICM

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 17:20:55 MET DST

"Marcin Żyła" <mzyla_at_xox.pl> writes:

> Na głupotę KK niestety jeszcze brak lekarstwa.
>
> Proponuję aby KK i Super Express wszczeli krucjatę przeciwko wszystkim
> programom związanym z zabijaniem.
> Jednakowo bolesne jest chyba oglądanie gry w której strzela się do jakigoś
> monstrum, policjanta, ksiedza czy też tow. Glempa

Nie wiem gdzie widzisz problem, czy (zwlaszcza) glupote kosciola
katolickiego. Uwazasz, ze taka gra, jak opisano, nie moze byc bolesna
czy niepokojaca dla nikogo? Albo nie moze nikogo obrazic? Otoz jednych
obrazi, innych nie obrazi. Nie wiem gdzie widzisz problem.

Dla jednej osoby gra w Quake'a bedzie doskonala zabawa, dla innej
mordowaniem niewiniatek. Mozna dyskutowac (raczej w innych przypadkach)
o stanowisku np. KK (to takie prawo panstwowe) na takie tematy, ale nie
widze nic glupiego w zadnym z takich pogladow.

Reszty nie komentuje, bo chyba nie ma co komentowac.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator