Re: A moze by ktos postawil komercyjny serwer news ????

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 18:41:54 MET DST

futszak (futszak.WYTNIJTO_at_microsoft.linux.pl) wrote:

> Jesli chodzi o feedy z tego serwera do reszty usenetu to jest to
> okresolene chociazby w cenniku NASK-u, z tego co pamietam 50zl
> jednorazowej oplaty za dopisanie do listy serwerow.
> Jak sie myle to prosze sprostowac.

Prostuje - juz rok temu (albo cos kolo tego) wytlumaczyli mi, ze jest to
jedynie pomylka i jako taka nie moze byc traktowana na serio. Uslugi tego
typu nie swiadcza i juz, natomiast robia od reki bezplatne wyjatki dla
klientow kupujacych dostep do sieci NASK.

Pozdrawiam
D.M.

---
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
http://www.atcom.net.pl  mailto:info_at_atcom.net.pl
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/
Bezplatne ogloszenia http://www.atcom.net.pl/ogloszenia/
USENET news.atcom.net.pl