Re: Co z newsami na ICM

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 15:34:50 MET DST

Maciek Uhlig <muhlig_at_us.edu.pl> wrote:
> I teraz: znowu osobiscie uwazam, ze jesli userzy chca porno, nalezy
> im to w pelni umozliwic. Jednak nie na serwerze uczelnianym
> finansowanym przez KBN.
> Innymi slowy: nie ma w Polsce profesjonalnego komercyjnego serwera
> Usenet takiego jak serwer w ICM, albo w TASK, albo lepszego,
> dostepnego dla komercyjnych providerow. Moze by ktos cos takiego
> wreszcie postawil?

TPSA się znacznie poprawiła. A i tak po artykule w RTL7 była akcja taka,
jak teraz. Sorry, Winnetou, ale seks to też paragrafy. Szczególnie
wielkie emocje budzą dewiacje seksualne (jedni chcą, inni nie, a prawo
nie zezwala). Od razu powiem, że nie znam nikogo, kto byłby w stanie
rozwiązać ten problem w miarę bezboleśnie (bo całkiem bezboleśnie się
tego nie da zrobić -- o tym każdy wie).

> I jeszcze inaczej: to jest schizofrenia, czyli rozdwojenie jazni.
> Dostawcy uslug wywodzacy sie ze srodowisk akademickich z jednej
> strony chcieliby zaspokoic wymagania szerokiej klienteli komercyjnej
> (aby zarobic, a najlepiej zarabia sie na seksie), z drugiej zas
> postrzegani sa jako siec naukowo-akademicka. Zastrzezenie: nie wiem,
> jak to jest z ICM, ale TASK przeciez sprzedaje ostatnio dostep do
> alt.*.

Sprzedaje alt.*, a nie alt.sex.* czy alt.binaries.pictures.*.

IMHO zmienia to nieco sprawę. Ale tylko IMHO.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Oh, we're ascending and we'll never die 'cos when we kiss, Red Rose,