Re: Co z newsami na ICM

Autor: Grzegorz Bolek (gbolek_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 08:19:23 MET DST

Rafal Maszkowski wrote:

> [This message has also been posted.]
>
> Przepraszam za brak informacji, mecze sie okrutnie pisaniem prezentacji o
> multicastingu (RTP, PIM-SM itp.) i wczoraj nie mialem juz sily informowac po
> dwoch dniach w pracy.
>
> Poniewaz z zespolu technicznego ICM jestem w tej chwili tylko ja, na mnie
> wypadlo zeby pomoc szefowi w zajeciu sie problemem. Byc moze gdyby ICM byl
> odrebna instytucja moglby zignorowac glupie zaczepki. Jestesmy jednak czescia
> UW i musielismy poinformowac rektora o co chodzi oraz podjac jakies dzialania.
> [...]

Winikła z tego wszystkiego ciekawa dyskusja.
Myśle że każdy normalny człowiek zgadza się z faktem że pornografia
dziecięca powinna być ścigana.
Tylko że od tego jest policja i odpowiednie służby państwowe.
Administrator news ma z pewnością
jakieś możliwości cenzury, pytenie brzmi czy powinien te możliwości
wykorzystywać. Nawet jeżeli
na całym świeci przeprowadzi się podobną akcję jak u nas i grupy z
*.erotica.* znikną to pojawią
się inne o nazwach nie mających nic wspólnego z treścią.
Myślę że przy pewnym nakładzie pracy dało by się namierzyć większość z
autorów postów, i ich ścigać prawnie
że są z innych krajów? od tego jest interpol.
W polsce admini muszą się chronić przed rożnej maści dziennikarzynami,
bo to oni mają większą siłę przebicia.
Tak że wolność wolnością, zasady zasadami a dla swietego spokoju
większość adminów powinna wyciąć wszystko z
alt.binaries.* i alt.sex.* będzie mniej kłopotów.
zGreg