Przepraszam

Autor: Adam Nojszewski (anojszewski_at_atnet.pl)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 23:48:42 MET DST

Witam

Przepraszam, troche sie rozpedzilem. Nie chodzilo mi oczywiscie o
Gazete. Nie mialem juz okazji tego poprawic - nie mialem dostepu do
internetu przez weekend.

Niniejszym przepraszam wszystkie osoby, ktore moja nieuwaga mogla
urazic. Przepraszam w szczegolnosci p. Cwiklaka. Obrazanie Jego osoby
ani wypowiedzi nie bylo moja intencja.

Szybka i celna reakcja Gazety jest jak najbardziej godna pochwaly.

Mam nadzieje, ze wybaczycie to potkniecie. Obiecuje dokladnie czytac to
co napisalem i pisac o tym, co dokladnie przeczytalem.

pozdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communications                    0501-198070