Re: (OFF TOPIC) Co z newsami na ICM

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 15:20:44 MET DST

Dnia 14 Aug 99 o godz. 0:34, Maciek Uhlig napisal(a):

> jest? A jaki odglos na pl.news.admin wywolalo moderowanie grupy o
> seksie? Czy jakby chodzilo o moderowanie grupy o kanarkach tez by
> powstalo pare setek maili? Seks wywoluje emocje, i tyle.
Macku, akurat na grupie pl.soc.seks.moderowana jestem aktywnym uczestnikiem -
przyznaje sie bez bicia :-) i chce wyjasnic, zeby nie bylo nieporozumien: nie
chodzilo o *fakt* moderowania tej grupy, bo grupa w takiej postaci istnieje
juz od bardzo dawna (a rownoczesnie istnieje takze niemoderowana, i to
wlasnie zalew smiecia na niemoderowanej spowodowal powstanie tej grupy, bo
ludzie sobie chcieli gdzies kluturalnie porozmawiac na tematy zwiazane z
seksem). Chodzilo o sposob jej moderowania, i to w zasadzie o kwestie
wylacznie techniczne, choc irytujace - ze moderatorzy wstawiali swoje dopiski
do przesylanych na grupe postow, ze namawiali - z powodu wad wlasnego softu
do moderowania - aby nie uzywac polskich znakow, i ze nie zawsze informowali,
ze czyjs post nie zostal przepuszczony na grupe. Wlasciwie chodzilo tylko o
to, inna sprawa ze ktos "rozkrecil" z tego straszna afere. Ale poniekad
dobrze, bo jakby nie ta afera, to pewnie nadal nie mielibysmy polskich
literek na p.s.s.m - a tak wystarczylo, ze ktos siadl i poprawil pare linijek
w sofcie...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl