Re: Odp: Co z newsami na ICM

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 11:39:06 MET DST

On Sat, 14 Aug 1999 07:44:32 GMT, Tomek Kruk wrote:

>Taaaa, a zaplacisz adminowi za dodatkowe zajecie ???
>Moim skromnym zdanien szkoda admina na takie rzeczy, powinno sie
>raczej zatrudnic dodatkowa osobe na stanowisku cenzora.

Jedna ? Kiedys pokazywali jak to wyglada w AOL - osob kilkanascie
jesli nie wiecej, przegladaja i wpisuja na czarna liste wszystkie
niepozadane tresci. Ale coz - chca rodzice miec "grzeczny" internet
dla dzieci - placa i maja :-)

>Wymagadnia:
>Umiejetnosc czytania, pisania oraz kasowania wiadomosci na usenecie.
>Dodatkowe wymagania:
>Znajmosc jezyka angielskiego, gdyby mial taki cenzor jeszcze dodatkow
>zajmowac sie powiadamianiem stosownych sluzb w danym kraju (np.WNP).

No i program pozwalajacy wychwycicpodejrzane wiadomosci na podstawie
slow kluczowych: seks, piersi, narkotyki, bomba, przeciez nikt nie
bedzie wszystkiego czytal :-)

J.