Re: Odp: Co z newsami na ICM

Autor: Tomek Kruk (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 14 Aug 1999 - 09:44:32 MET DST

On Fri, 13 Aug 1999 14:20:48 +0200, "Entil'Zha Valen" <valen_at_scifi.pl>
wrote:

>Ja bym sie z tym tak do konca nie zgodzil. Jezeli jest admin zajmujacy sie
>serwerem news to jego obowiazkiem jest szukanie i blokowanie tego co
>niepozadane. Szczegolnie, ze zdecydowana wiekszosc grup, ktore mialby
>wywalic z serwera jest prosta do wyszukania (bioroąc pod uwagę nazwy).

Taaaa, a zaplacisz adminowi za dodatkowe zajecie ???
Moim skromnym zdanien szkoda admina na takie rzeczy, powinno sie
raczej zatrudnic dodatkowa osobe na stanowisku cenzora.
Wymagadnia:
Umiejetnosc czytania, pisania oraz kasowania wiadomosci na usenecie.
Dodatkowe wymagania:
Znajmosc jezyka angielskiego, gdyby mial taki cenzor jeszcze dodatkow
zajmowac sie powiadamianiem stosownych sluzb w danym kraju (np.WNP).

Tomek Kruk

--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl