Re: Co z newsami na ICM - wyrazy wspolczucia

Autor: J.Starczewski (josephs_at_polbox.com)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 20:15:14 MET DST

Rafal Maszkowski napisal(a) w wiadomości: ...

>Przepraszam za brak informacji, mecze sie okrutnie pisaniem prezentacji o
>multicastingu (RTP, PIM-SM itp.) i wczoraj nie mialem juz sily informowac po
>dwoch dniach w pracy.
>
>Poniewaz z zespolu technicznego ICM jestem w tej chwili tylko ja, na mnie
>wypadlo zeby pomoc szefowi w zajeciu sie problemem. Byc moze gdyby ICM byl
>odrebna instytucja moglby zignorowac glupie zaczepki. Jestesmy jednak czescia
>UW i musielismy poinformowac rektora o co chodzi oraz podjac jakies dzialania.
>Na razie jest to blokada alt, oczywiscie to nie ma sensu, byc moze niedlugo
> [...]

Wypada podziekowac za odezwanie sie i... wyrazy wspolczucia.
Wam na UW, zaatakowanym, i sobie, ze w gazecie ktora dotad
uwazalem za w miare rzetelna i fachowa, prawie "organ rzadowy",
zatrudniajaca fachowcow, ukazuja sie teksty objasniajace, ze USENET
to tzw.grupa dyskusyjna od rozpowszechniania pornografii dzieciecej...
Mozna nie czytac, ale jak tu sie nie wstydzic... ze sie na newsy zaglada.

Pozdrowienia

J. Starczewski