Re: Co z newsami na ICM

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_inkubus.hstl6.put.poznan.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 15:35:11 MET DST

Pewnego dnia, a było to 13 Aug 1999 13:14:55 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <jh_at_rsi.pl> i powiedziała:

[..]
>To ja sie spytam - admin ma czytac wszystko co leci mu przez serwer?
>Te terabajty informacji? Bo przeciez nawet na pl.rec.zwierzaki moze
>pojawic sie zdjecie zoofila... Albo jak to ktos ostatnio twierdzil,
>grupa alt.binaries.girls.watchers niekoniecznie musi byc o zegarkach :)
>Pani Bozena Warzewska (autorka artykulu) chyba w ogole nie wie o czym
>pisze!!

;-) Świetny jest fragment opisujący protokół internetowy ;-))

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak  * Home Page -> http://www.venco.com.pl/~eloy/
 * <eloy_at_venco.com.pl>          * Edytor HTML -> http://xsite.topnet.pl/