Re: Gdzie najtansze lacze stale w Wa-wie ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 09 Aug 1999 - 20:53:11 MET DST

"Pawel Sikora" <psi_at_polbox.pl> writes:

> Zeby sie wpiac do TPSA musisz miec router oraz
> placzisz za koszt LB.

Za koszt LB? Znaczy linii? To jest akurat wliczone w cene, chociaz mozna
chyba dostac upust w przypadku wlasnego lacza.

> W polboxie masz dostep do proxy na zagranice, ktore
> mimo ze wolniejsze bo lacznie 0.5 mega to jednak wymiata
> dowolnie

"Wymiata dowolnie"? Tzn. co to proxy w ogole robi?

> Przyczyna jest prosta.
> W tpnecie zapomnieli co to jest ICMP quench

... nieuzywane od wiekow

> i WFQ,

A to co?

Moze pomyliles z "fragmentation required but DF set" ?
Tyle ze to juz ma znaczenie przy ustawianiu filtrowania na ICMP,
a TPSA nie filtruje ICMP klientow (przynajmniej ja nie zauwazylem,
zeby mi cokolwiek wyfiltrowali).

Jak mam to rozumiec?

--
Krzysztof Halasa