Odp: www.expensive.com - (dlugie: 15kB) - tlum. art. z The Sunday Times

Autor: grzegorz (grzes_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 02:16:07 MET DST

> Przykro mi to mówić, ale bredzisz. Z opinii ludzi, którzy się w ameryce
> zadomowili i ostukali, wynika, że to amerykańska bieda ma sterczący
brzuch.
> Przy diecie, na której punkcie mają wszyscy bzika siedzenie przez
monitorem
> i osiem godzin dziennie nie wystarczy, żeby się upaść. A większość ludków
> spędzających 8+ godzin dziennie w sieci jest w usiech niedożywiona -- ma
> niedowagę. I nic nie zmieni dawanie przykładów ile to Ty widziałeś
> tuczników, to jest prosta i dostępna statystyka.

Ja nie będę twierdził że bredzisz (cóż za elegancja), tylko tyle że na pewne
tematy mamy różne zdanie.
Co do diety na punkcie której w USA wszyscy mają bzika, to bzika mają
wszyscy z middle i middle-upper class z Manhatanu i Kalifornii, ale na pewno
nie przeciętny gość w Oklahomie (oczywiście nie chodzi mi tu tylko o
Oklahome, jakby ktoś nie zrozumiał przenośni).
I oczywiście nie chodziło mi tu tylko o grubasów. Chodzło mi też o
niedożywionych, z powykręcanymi kręgosłupami, z okularami jak dna butelek, z
tym i z tamtym. Nie można wszystkiego czytać tak dosłownie. Chodziło mi o
szerszy problem.

> Nie obraź się, ale to co piszesz jest głupie. Nie dlatego, że jesteś
> nauczycielem wuefu, czy też dlatego, że zrzędzisz. Po prostu to, że polska
> czy amerykańska młodzież nie uprawia sportu czy też go uprawia nie ma nic
> wspólnego z cenami dostępu do internetu, czy korzystania z jakichkolwiek
> innych usług telekomunikacyjnych.
Niestety ma, ale nie sądzę abym Cię zdołał przekonać więc tematu nie będę
rozwijał.
Pozdrawiam,
Grzegorz