Re: Odp: www.expensive.com - (dlugie: 15kB) - tlum. art. z The Sunday Times

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 10:18:43 MET DST

On 4 Aug 1999 13:04:07 GMT, eloy_at_inkubus.hstl6.put.poznan.pl
(Krzysztof =?iso-8859-2?Q?Krzy=BFaniak?=) wrote:

>1) Zwykle siedzi się bliżej monitora niz telewizora

Monitor z reguly jest mniejszy :-)

>2) Wpatrywanie sie w monitor powoduje zanik mrugania.

Wrecz przeciwnie, przynajmiej do takich wnioskow doszedlem spotykajac
sie z ludzmi ktorzy spedzaja duuuuzo wiecej czasu przed kompem ode
mnie.

>Ja mam. Nie ściągam mp3 bo nie lubie. Roweru nie mam ;-)

I tu sie wlasnie zaczynaja pojawiac roznice.

Pamietam swego czasu wszyscy komputerowcy to byla jedna wielka
rodzina, razem sie spotykalismy, ciupalismy w te same gierki.
Obecnie jeden (mam na mysli siebie) uzywa komputera do mp3 i pisania
txt-ow, inny siedzi i ciupa ciagle w nowe gierki i patrzymy na siebie
z politowaniem, jeden drugiego nie rozumiejac....

futszak

PS. Sorry za lekko off-topic.
PS2, Qrde, na Twoim miejscu to bym mial nie kilka, ale kilkanascie
tysiecy mp3....

--
Dostep do Internetu - 40 PLN / miesiac - http://rubikon.pl