Re: Odp: www.expensive.com - (dlugie: 15kB) - tlum. art. z The Sunday Times

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_inkubus.hstl6.put.poznan.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 15:04:07 MET DST

Pewnego dnia, a było to Wed, 04 Aug 1999 17:31:30 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <futszak.WYTNIJTO_at_microsoft.linux.pl> i powiedziała:

[..]
>A jaka widzisz roznice w tego typu wykorzystywaniu Internetu, a na
>przyklad siedzeniem przez TV ???

1) Zwykle siedzi się bliżej monitora niz telewizora
2) Wpatrywanie sie w monitor powoduje zanik mrugania.

>Obecnie mamy juz w naszym kraju tyle stacji TV, ze mozna calkiem
>spokojnie po przybyciu (np.trwamwajem, czy autobusem) ze szkoly/pracy
>do domku ogladac do wieczorka ibjadajac sie, podobnie jak amerykanscy
>koledzy siedza przy necie.

A to swoją drogą.

[..]
>Ososbiscie ciekawi mnie jak bym sie zachowal w sytuacji gdybym
>posiadal nieograniczony dostep do netu ???
>Pewnie glownie sciagalbym mp3 a sam jezdzilbym rowerkim po okolicy, ot
>takie mam drugie hobby :-)

Ja mam. Nie ściągam mp3 bo nie lubie. Roweru nie mam ;-)

        eloy

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak  * Home Page -> http://www.venco.com.pl/~eloy/
 * <eloy_at_venco.com.pl>          * Edytor HTML -> http://xsite.topnet.pl/