MBONE w ICM

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_burza.icm.edu.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 01:12:52 MET DST

Chciałem ogłosić odrodzenie się MBONE w ICMie po długiej przerwie spowodowanej
awarią naszego łącza do TP SA i niemożnościami w NASKu. Od paru tygodni mamy
150 Mbps do TP SA, a od dawna również dobre połączenia z POL-34 i NASK. W
związku z tym możemy podłączać do nas chętnych z pobliża. Jeszcze nie
sprawdziłem jak wygląda jakoś transmisji przez tunel zagraniczny MBONE TP SA,
na razie uruchomiłem tylko sdr-a. W razie problemów, spróbuję uruchomić
szybciej niż się na to zanosi alternatywne wyjście w świat.
Aktualne informacje będę zamieszczał w http://www.mbone.pl/, m.in. jest tam
spis i bieżąca statystyka naszych tuneli.

R.
PS. Podziękowania za pomoc dla Agnieszki Słoty (jeżeli dobrze dodałem ogonki do
nazwiska).