Re: Co Wy o tym sadzicie ???

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 02:07:14 MET DST

On Tue, 03 Aug 1999 05:23:32 GMT, futszak wrote:
>To nie moja wina, ze poza SOS tal wasciwie zadnemu providerowi nie
>chce sie promowac radiodostepu, mimo ze jest on szansa na ominiecie
>tpsa.

Jak do tej pory to najpierw niezbyt sie dalo [brak generalnego
zezwolenia na uzywanie pasma 2.4G] - teraz providerzy z licencja nawet
placa taniej, ale sprzet byl ciagle drogi [kilka tysiecy zl],
przeszkody formalne [homologacja, zezwolenia], nie najlepszy zasieg w
tym pasmie bez "widocznosci" anten - moze SOS pierwszy ujrzal oferte
taniego sprzetu ?

J.