Re: MBONE w ICM

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 08:02:26 MET DST

On 3 Aug 1999 23:12:52 GMT, rzm_at_burza.icm.edu.pl (Rafal Maszkowski)
wrote:

>Chciałem ogłosić odrodzenie się MBONE w ICMie po długiej przerwie spowodowanej
>awarią naszego łącza do TP SA i niemożnościami w NASKu. Od paru tygodni mamy
>150 Mbps do TP SA, a od dawna również dobre połączenia z POL-34 i NASK. W
>związku z tym możemy podłączać do nas chętnych z pobliża.

Uwazam to za pomysl poprostu bombowy, od dawna chodzilo mi cos takiego
po glowie, ale nie wiedzialem ze tego typu rzeczy juz funkcjonuja (ach
jak sie czlowiek o wszystkim dowiaduje z news-ow) i jest to poprostu
kapitalna rzecz dla wchodzenia sieci komputerowych do naszych domow i
w przyspieszeniu rozwoju takich technika jak ADSL i to zarowno ten po
kablach miedzianych, jak i eterowy (vide to co robi kki).

pozdr
Tomek Kruk

--
Jestesmy z wami juz ponad TRZY lata - http://rubikon.pl