Re: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 19:50:58 MET DST

lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org (Łukasz Grochal) wrote:
> smarkacz_at_anathema.eu.org (smarkacz) pisze:
> [o winie/niewinności]
> Ujmę to może inaczej: każdy serwer jest wysoce podejrzany dopóki w sposób
> przekonujący nie udowodni swojej niewinności. A jeśli istnieje choć cień
> prawdopodobieństwa, że jest relayem - siup go do bazy i niech się
> administrator tłumaczy.

Cytując idola: bredzisz. Siup do bazy jest jak testowa przesyłka wróci
do ORBS. Czyli: ktoś musi donieść, dopiero wtedy jest uruchamiana
procedura sprawdzania serwera i dopiero jak zostanie *udowodnione*, że
przekazuje pocztę jest dopisywany do bazy. Czy to tak trudno zrozumieć?

> A jak się powyższe ma do tego, co pisał Cezar o dochodzeniach Gadzinki,
> czy zaskakującego być może faktu, że od... hmm... sześciu? może siedmiu
> miesięcy z adresu 195.116.240.150 (mail.rmf.pl) nie wyszedł _żaden_
> mail?

Więc co, skanują po IP? Nie sądzę. A co do mail.rmf.pl się po prostu
wściekli, w sumie nic dziwnego.. a i ja się mogę założyć, że gdyby to
nie ORBS wypełniał Twoje rejectlogi zareagowałbyś nieco inaczej.

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]