Re: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service

Autor: Łukasz Grochal (lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 21:48:39 MET DST

smarkacz_at_anathema.eu.org (smarkacz) pisze:

> Fakt, potraktowali Twój list trochę zbyt poważnie - ja bym go co
> najwyżej wysłał na pl.rec.humor.najlepsze (ale pewnie moderator by nie
> przepuścił).

Moderator charakteryzuje się najwyraźniej dość specyficznym poczuciem
humoru, bo twierdzi, że przepuściłby to bez zastanawiania się ;P
Problem leży w tym, że absolutnie nie zrozumieli przesłania tego
listu. To _nie moim_ obowiązkiem jest domyślać się kim są i jakim
prawem skanują moje serwery (TPSA, że pozwolę sobie to wspomnieć, ma
nawet specjalny adres, pod którym można takie incydenty zgłaszać). To
ich psim obowiązkiem jest dać mi znać, że mieli podejrzenia (jakie?
skąd?) przeskanowali moją sieć (serwer, whatever), nie wykryli
żadnych problemów, przepraszają za kłopot, dziękują za współpracę,
polecają swoją bazę i do widzenia. Problem leży w tym, że oni _każdy_
MTA uważają za winny aż do momentu, kiedy przeskanują go na wylot.
A ja nie lubię, jak mi ktoś nie proszony robi, excusez le mot, garaż
z d*y i jeszcze słowem się po wszystkim nie odezwie.

[ ciach o orbs... co z tego, że idea jest słuszna, skoro implementacja ]
[ o kant d* rozbić? ]

--
(-) Łukasz Grochal                            lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org
__________________________                  (for PGP signature visit:)