Re: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 12:28:59 MET DST

lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org (Łukasz Grochal) wrote:
> lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org (Łukasz Grochal) pisze:
> [...]
> Taki mały suplement do powyższego:
>
> # Database Check - 195.116.240.150
>
> # 195.116.240.150 is in our manually maintained database for the
> # following reason:
>
> # mail.rmf.pl - appears to have blocked tester. Admins have sent in
> # threats to ORBS contact addresses (22 June 1999)
>
> # If this problem has been fixed, please E-mail StaticListings_at_orbs.org
> # to be removed from the database.
>
> Mam nadzieję, że przekonuje Cię to, Jacku ostatecznie, że ORBS-y
> [...]

Fakt, potraktowali Twój list trochę zbyt poważnie - ja bym go co
najwyżej wysłał na pl.rec.humor.najlepsze (ale pewnie moderator by nie
przepuścił).

Jeśli chodzi o sam ORBS, uważam, że są zbyt łagodni - już sam sposób
testowania podejrzanych hostów pozwala na wielokrotnie proponowane
tutaj cwaniactwo, gdyby ORBS działał jak powinien byłoby to
niemożliwe, a przynajmniej poważnie utrudnione. Cóż, to ich sprawa jak
działają (tak, mi też bardziej podoba się RBL) - swoją drogą dobrze by
było wiedzieć jak wiele osób używa tej bazy (nie, nie w Polsce, w
jakimś normalnym kraju..).

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]