Re: Komunikaty

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 11:58:00 MET DST

A wiec stalo sie! ;-) Dnia Fri, 25 Jun 1999 10:20:18 +0200,
Zaslav <mariuszw_at_lexmedia.com.pl> napisal(a):

[snip]

> Dzis rano zadzwonila do mnie pani z Telekomunikacji i uprzedzila ze w sobote
> w nocy bedzie przerwa na naszym laczu do Polpaku. Z wrazenia tak mnie
> zamurowalo ze nie zdolalem nic z siebie wykrztusic. Pikanterii sprawie
> dodaje fakt ze zadzwonila na moja prywatna komore!!! ktorej numer kiedys im
> przypadkiem podalem.

A jesteś pewien, że owa pani nie miała w zamyśle czegoś innego,
dzwoniąc do Ciebie pod pretekstem informacji o przerwie w pracy
łącza???

Przeanalizowałeś treść? ,,w sobotę w nocy''! Przecież to oczywiste.
Awaria łącza - Ty, jako administrator nie będziesz miał wtedy nic
do roboty... I do tego na Twoją *prywatną* komórkę zadzwoniła!

Ech... ludzie teraz to już w ogóle nie umieją między wierszami
czytać...

A Ty nic nie wykrztusiłeś, więc rozczarowanej kobiecie nie pozostało
nic innego, jak odłożyć słuchawkę.

W sumie uważam, że zachowałeś się jak świnia! :-(

Pozdrawiam
Orr

PS. No naprawdę nie mogłem się powstrzymać... ;-)))))))

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |