Re: internet a Aster City Net

Autor: InterPid (interpid_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 06:44:50 MET DST

sebastian wrote in message <37736865.C457D089_at_boss.com.pl>...
>Mam pytanko:
>czy ktos moze sie pochwalic w/w poloczeniem ? (najlepiej Goclaw w
>Warszawie)
Ja mogę, mam w szkole. Podobno szkoły i uczelnie podpięte przez AC mają
dalszy link z Naskiem, a user standartowy NIE. ( to tylko pogłoski, jakie
podchwyciłem od znajomych)

>Podobno sie do mnie TO TO zbliza (tak sie wyluszczyla panienka w biurze
>obslugi klienta) i interesuje mnie

>- transfery

Spoko. Mamy ok.30 kompów na jednym standartowym łączu. Maxymalny realny
przesył (tj. przesył przypadający na mój komputer po korekcji błędów ipt.)
to 147 KB/sek. Taki przesył panował przy ściąganiu pliku z Niemiec przez
kilkadziesiąt sekund, dokąd nie sciągnął się 3.5 MBajtowy plik. Chyba nie
jest najgorzej.

>- pewnosc polaczenia

Czasem są problemy, choć do proxy'ego Aster'a zawsze połączenie dochodziło,
więc nie wiem kto zawinił.

>- refleksje :-))))))

Myślę, że za 80 Pelenek WARTO! I TakTak za 2021222 płaci się więcej ;-)

>Czolko Seba

A ja pozdr.
InterPid.