Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: dj.futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 07:57:41 MET DST

On Thu, 24 Jun 1999 23:57:35 +0200, "Przemyslaw Popielarski"
<premax_at_hotmail.pl> wrote:

>Skoro rozmawiajac z modemem Rubikonu musze _oprocz_ oplaty za 020* zaplacic
>za korzystanie z modemow Rubikonu, to - pytam sie po raz kolejny - gdzie
>jest oplata za korzystanie z modemow TP S.A. ?

Zawarta jest w oplacie za polaczenie telefoniczne, tylko ja nie
rozumie dlaczego ???
Dlaczego w oplacie za korzytanie z Internetu poprzez 0202122 nie jest
wyraznie okreslone:
1.Ile kosztuje linia ode mnie do centrali
2.Ile kosztuje uzytkowny przeze mnie kawalek centrali (jego
amortyzacja)
3.Ile kosztuje uzytkowany przeze mnie fragnemt lacz miedzycentralowych
4.Ile kosztuje utrzymanie modemu dostepowego
5.Ile kosztuje utrzymanie calej tamtejszej infrastruktury (pomiedzy
modemami a Internetem)

To wszystko jest wrzucone do jednego worka z ktorego wynika ze place
tyle samo za korzystanie z Internetu jak i za rozmowe z sasiadem na
drugiej stronie ulicy, a to nie jest uczciwe.

Malo tego, za korzystanie z providera po drugiej stronie ulicy musze
mu dodatkowo zaplacic, mimo ze i tak place kosmiczne rachunki za
polaczenie sie z nim.

djf