Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 23:04:09 MET DST

Przemyslaw Popielarski <premax_at_hotmail.pl> wrote...
> Uzywaniem czego? Odnosze wrazenie, ze to Tobie sie myli uzywanie sieci
> telefonicznej z uzywaniem Internetu.

No to jak - tylko laczysz sie telefonicznie, czy po polaczeniu
rowniez rozmawiasz (mowa o numerach innych, niz 020..)?

> Cytat z taryfy TP S.A., gdzie jest mowa o polaczeniach.

Polaczeniach bez uzywania? Gdzie jest taka taryfa? Lub gdzie jest
wyspecyfikowane samo uzywanie w tej taryfie?

> ROTFL.
> Miesieczny koszt polaczenia modemem z Internetem =
> oplata dla operatora telefonicznego + oplata dla operatora internetowego.
> a)
> Miesieczny koszt polaczenia modemem
> z Internetem poprzez 0202122 (TP S.A.) = 3.744 PLN
> b)
> Miesieczny koszt polaczenia modemem
> z Internetem poprzez 0209247 (Rubikon) = 3.744 PLN + 40 PLN
> O przepraszam, jakos nie moge sie doszukac oplaty dla ISP w pkt a).

Prosze. Jest zawarta w pierwszej (i jedynej) pozycji. Niedokladnie szukasz.

> Bzdury mozna plesc porownujac polaczenia po linii komutowanej (0202122) z
> polaczeniami po linii dzierzawionej. Poza ta sprawa nie ma o czym plesc
> bzdur,
> wiec EOT.

Sformuluje to inaczej: pleceniem bzdur jest wedlug Ciebie porownywanie
cen dwoch rodzajow dostepu o identycznych parametrach transmisji?

Pozdrawiam,

Moi