Re: Poczta a SMS

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 18:22:10 MET DST

Nocy (lub dnia) 22 Jun 99 15:39:12 GMT, Jaroslaw Rafa zeznaje:

>Zdaje mi sie, ze prawnicy juz to przerabiali i strony WWW, czy tez uslugi
>udostepnionej na takiej stronie nie mozna traktowac jak software.
        Sugerujesz, że jeśli na mojej stronie będzie np.
jakiś applet javy czy skrypt JS to nie podlega on ochronie tak
jak software? Przecież to bzdura.

bart
PS. please, zacznij używać wątkującego czytnika.

--
"chłopcy dali z siebie wszystko, z czego tv pokazała głównie bebechy"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl