Re: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Thu 24 Jun 1999 - 12:56:53 MET DST

smarkacz napisal(a):
[...]
: Fakt, potraktowali Twój list trochę zbyt poważnie - ja bym go co
: najwyżej wysłał na pl.rec.humor.najlepsze (ale pewnie moderator by nie
: przepuścił).
:
: Jeśli chodzi o sam ORBS, uważam, że są zbyt łagodni - już sam sposób
: testowania podejrzanych hostów pozwala na wielokrotnie proponowane
: tutaj cwaniactwo, gdyby ORBS działał jak powinien byłoby to
: niemożliwe, a przynajmniej poważnie utrudnione. Cóż, to ich sprawa jak
: działają (tak, mi też bardziej podoba się RBL) - swoją drogą dobrze by
: było wiedzieć jak wiele osób używa tej bazy (nie, nie w Polsce, w
: jakimś normalnym kraju..).

Wiesz co, wydaje mi się że nawet gdyby u Ciebie 95% wszystkich
rejectów to byłyby testy ORBSów, to i tak byc nie zmienił zdania.
To sie nazywa być niereformowalnym :->

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... Pleased to meet you