Re: Routing - znowu :(

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 12:22:41 MET DST

On 22 Jun 1999 11:49:19 GMT, cezar_at_cs.net.pl <cezar_at_cs.net.pl> wrote:
>Taki stan rzeczy (tzn zatkane routery sieci szkieletowej) utrzymuje sie od
>kilku dni. Najpierw podejrzewałem że routery po prostu ignorują pakiety ICMP
>jeżeli mają ciekawsze rzeczy do roboty ;)

Chyba to robia. Przynajmniej NASK wydawal sie miec kiepskie pingi,
a TPSA dobre, ale jak dochodzilo do transferu to bylo odwrotnie.
Jest jeszcze kwestia wielkosci pakietu - jak 64bajty przechodza dobrze, to
1500 bajtow niekoniecznie przejdzie w podobnym %.

>ale niestety połączenie rzeczywiście
>tak wygląda. W związku z tym wykupienie wyższego CIRa nic nie daje, a wręcz
>bezzasadne staje się jego wykupywanie! Powod: co z tego ze do routera
>brzegowego mam krystaliczne połączenie, skoro dalej wypchnąć się nie można.

Hm - ja kiedys na tepsowej linii 1Mb/s widzialem jak transfer rzeczywisty
gdzies dalej przycial sie do 30KB/s i to wlasnie pierwszy router TPSA gubil
wtedy pakiety.

J.