Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 12:06:00 MET DST

On Tue, 22 Jun 1999 23:22:05 +0200, Moi <Moi_at_w.pl> wrote:
>Nie mam pewnosci, czy osoba dokonujaca redakcji tekstu w glowce tabeli
>wie, co to modem. Ale na pewno wiedzial to autor taryfy, skoro wyodrebnil
>te polaczenia do osobnej tabeli.
>A jezeli taryfa za uslugi audioteksowe (Kasia F.) wynosi 3,50 PLN za minute,
>to placisz za _polaczenie_, czy (de facto) za sluchanie bzdur Kasi F.?

Za jedno, drugie i trzecie. te 3.50 to
-przychod organizatora
-koszt polaczenia - wszak mozesz dzwonic z Gdanska do Warszawy, a moze
  nawet do katowic. Miedzymiastowe w godzinach szczytu nie sa za darmo
-dodatkowy zysk TPSA - jestem pewny ze organizator dostaje jednak mniej
 niz 3.50-koszt rozmowy [byc moze lokalnej]

TPSA chyba ciagle nie chce zrobic podobnej uslugi na poziomie lokalnym
tzn - przyjmowane sa tylko polaczenia ze strefy lokalnej, a cala
usluga kosztuje klienta nie co najmniej 2zl/min, ale np 0.3zl/3 min

J.