Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 23:22:05 MET DST

Przemyslaw Sarnowski <sarp_at_nfosigw.gov.pl> wrote in message
> Moi wrote:
> [...]
> Nie. Sa to "Opłaty za połączenia telefoniczne z sieci publicznej do
> sieci teleinformatycznych (0~20)" . Patrz tabela 10
> http://www.tpsa.pl/cennik/i-2-a.html
> Zwroc uwage na zwrot _połączenia_telefoniczne_

Wytlumacz mi zatem, czemu nie sa one wyszczegolnione w tabeli
1 i/lub 3 (jako rozmowy lokalne i miedzymiastowe)? Moze to jednak
co innego?
Nie mam pewnosci, czy osoba dokonujaca redakcji tekstu w glowce tabeli
wie, co to modem. Ale na pewno wiedzial to autor taryfy, skoro wyodrebnil
te polaczenia do osobnej tabeli.
A jezeli taryfa za uslugi audioteksowe (Kasia F.) wynosi 3,50 PLN za minute,
to placisz za _polaczenie_, czy (de facto) za sluchanie bzdur Kasi F.?

Pozdrawiam,

Moi