Re: FWD: Abuse of mail.rmf.pl SMTP service

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 08:34:48 MET DST

Łukasz Grochal <lgrochal_at_rotfl.pl.eu.org> wrote in message

> jest ilość prób. Wynika ona najprawdopodobniej z faktu, że mój MTA
> jest dość ciekawy i zwraca im - w ich rutynowej serii testów - jeden
> czy dwa false positives (mail odrzucony już _po_ przesłaniu go w
> całości do mojego MTA), więc robią się podejrzliwi ;>

Hmm, ja mam jeszcze smieszniej.
Moje MTA po prostu przyjmuja taka przesylke i nie daja ZADNEGO
komunikatu o bledzie, trudno tak dzialaja i tak beda dzialac jeszcze
jakis czas - niestety powoduje to koniecznosc codziennego przegladania
smietnika oraz ci bardziej pochopni w osadach twierdza ze jest to
objaw "open relaya" na moich MTA, przezyje, cos za cos :(
P.S. Daj znac czy i co ci odpowiedzieli.

---
Marek Baczek      http://www.qdnet.pl/