Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 22:43:18 MET DST

Nocy (lub dnia) Mon, 21 Jun 1999 19:58:57 GMT, Radoslaw Poplawski zeznaje:
>Da sie. Wystarczy sprawdzic rachunek telefoniczny :)
>Rubryka nosi nazwe "polaczenie z sieciami teleinformatycznymi".
        "..i tak w kółko macieju.."

>[ o braku ryczaltu]
>A tak. Podobno ja widziano :).
        Nawet koncesję dostali. Co więcje jakoś niedługo ma wejść w
życie liberalna ustawa, więc nie trzeba będzie mieć koncesji.

>Wbrew pozorom na Slowacji tez sa telefony... :) Naprawde dzwonilem.
>A drivery do Diamonda probowalem sciagnac z BBS-u w Niemczech (zreszta bez
>powodzenia). O BBS-owaniu z Warszawa juz nawet nie wspomne...
        To nieźle chyba musiałes za to wybulić...

bart

--
"Stop using assembly language. Woodstock and 1960s are behind us" - Yourdon
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl