Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 22:39:56 MET DST

Nocy (lub dnia) Mon, 21 Jun 1999 19:58:58 GMT, Radoslaw Poplawski zeznaje:
>Inna, bo juz go nie ma (dotyczy - zdaje sie - juz tylko ciezarowych).
        Mieli go wliczyć w benzynę. Skoro mówisz że nie ma, to pewnie
wliczają. Ja nie wiem, nie mam bryki :-(
Anyway, jakby rozdawali bryki za darmo, to nie twierdziłbym że trzeba za te
bryki przepłacać bo benzynę mamy w europie drogą.

>Czyli autobusem jezdzisz za darmo? :)
        Nie, płace za jeżdżenie autobusem, a nie z zużycie drogi.
A jadąc na rowerze zużywam drogę zupełnie za darmo ;->

>To jest _bezplatne_ :).
        A.. chodzi Ci o to, że trzeba włożyć troche
wysiłku coby osiągnąć satysfakcjonujące rezultaty ;->

bart

--
                    rm: remove `/dev/brain'? y
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl